Forum VisArcana Bractwa - SilentBlade
Zadanie 0001
Trudność: L/M
Rodzaj: T
Cel: 3xMały Chochlik
Opis Dodatkowy: Nasi magowie potrzebują do badań nad trasnmutacją metali trzy ciała małych chochlików.
Zadanie zostanie zaliczone wówczas gdy dostanę logi z wypraw gdzie poległy małe chochliki
Nagroda:
Mrówczy Pas
Artefakt
Wartość: 600
Ochrona: 7/7
Typ: Pas
dodatkowe 2 ataki w pierwszej rundzie
Wymagania:Zwinność: 20
Poziom: 22
ORAZ 100PU
ZADANIE WYKONANE BY - gabriela39
Zadanie 0002
Trudność: L
Rodzaj: A
Cel: Zburz budynki Gracza Auronix NIEAKTUALNE
Opis Dodatkowy: Szpiedzy donieśli że w gminie Auronix'a wybudowano wiele budynków, które w przyszłości staną się siedliskiem zła i zdrady. Każdy porządny członek klanu SilentBlade poczuje się odpowiedzialny za zniszczenie tych budynków. Przy Tym zadaniu można korzystać z pomocy innych graczy. Sukces - osoba która zniszczy najwięcej budynków. Jako potwierdzenie proszę o dostarczenie raportu z bitwy. Wymienione poniżej nagrody otrzyma zwycięzca. Jeśli wyniki będą ciekawe przewiduję nagrody pocieszenia.
Czas: 4 dni od dziś
Nagroda:
1. Wyjątkowy Żelazny Gladius Siły
Wartość: 3 026
Obrażenia: 15-21
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+3 do ochrony
+3 do siły
Wymagania:
Siła: 28
Zwinność: 18
Taktyka: 27
Poziom: 10
2. Dobry Magiczny Łom
Wartość: 2 472
Obrażenia: 11-18
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+16% regeneracji many
Wymagania:
Siła: 23
Zwinność: 12
Taktyka: 20
Poziom: 7
3. Dobre Szklane Skórzane łapawice
Wartość: 3 929
Ochrona: 5/5
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+4% do odporności na magię
Wymagania:
Zwinność: 22
Poziom: 9
4. 150PU
--------------------------------
Zadanie 0003
Trudność: L
Rodzaj: A
Cel: Zburz budynki Gracza Berkorsters
Opis Dodatkowy: Berkorsters nieopatrznie postanowił podnieść rękę na jedno z członków naszego sojuszu. W ramach tego należy mu sie niewielka kara. Ten kto zniszczy dla Berkorsters najwięcej budynków otrzyma ode mnie upominki.
Czas: 4 dni od dziś
Nagroda:
1. Dobry Dublet Siły
Wartość: 17 500
Ochrona: 15/15
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 12%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+4 do siły
Wymagania:
Zwinność: 47
Poziom: 21
2. Wyjątkowy Trwały Żebrowy hełm Uczynności
Wartość: 4 632
Ochrona: 6/6
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 9%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+4 do ochrony przeciw broni białej
+3 do charyzmy
+3 do inteligencji
Wymagania:
Siła: 25
Poziom: 9
3. Dobre Słomiane buty Siły Zamknij
Wartość: 385
Ochrona: 2/2
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do siły
Wymagania:
Inteligencja: 14
Poziom: 1
4. 100PU
Offline